Saturday, December 19, 2015

Geng senior.

Aku ingat lagi zaman MRSM dulu,
bebudak mrsm mesti bergeng geng
berpuak puak.

Sape yang tak bergeng, tu memang jenis loner habis la tu.

Ada satu geng senior ni.
Sumpah bising kalau balik prep malam.
Takda la aku kenal nama semua.
Tapi kenalla muka.

Adala aku terdetik kata aku tak suka geng ni.
Alasan nya sebab diorang bising , ejek member aku.
Ceh jadah alasan aku bajet skema.
Bajet semangat sisterhood over. Haha.

Jujurla kan,
Senior femes takkan orang tak pernah tersuka langsung.
Kalau tak tersuka , mesti stock suka abang DS , batch sendiri .
Kalau tak pun stock stock bajet tak suka (macam aku. eh)

Tak suka , tak suka
Last last berkawan jugak.
Pastu excited dapat kawan gitu. Heh.

Senang cerita tak payah benci or bajet benci orang.
Takde paedahhnye pun. Haha.




No comments: