Sunday, December 20, 2015

Battle.

Musuh datang perasugut melawat lagi.

Aku lari bertempiaran keluar.
Sambut spray mana yang ada hala dekat tebuan.
Tak berkesan.

Lastnya, aku duduk dekat living room je.
Kena nasihat nasihat sikit.
Sambil rasa rasa macam tebuan tu tengah hinggap kat belakang aku.
Paranoid. Tak tenang hoi.

Hamik hang,
Dia memang muncul kat ruang tamu jugak.

Aku ikutlah nasihat "pakai buku"
Sedia je terus tebuan tu terbang kehulu kehilir.
Langgar kipas.
Peluang sementara tebuan tengah landing atas lantai.
Tapi dia terbang balik.

Jadahlah haiii.

Main cak cak dengan encik tebuan kat sebalik dinding.

Decide nak guna nasihat "smash macam badminton"
Amik raket , pegang macam pro.
Tapi gigil.

Taklama lepas tu tebuan tu tersangkut kat sarang labah labah.
Entah berapa lama aku perati tebuan tu struggle nak escape.
Perhati jugak spider tu kedepan kebelakang tebuan.

Buang masa battle.

Sekian ini adalah senjata battle.




ps: beg tu untuk siap sedia larikan diri. over.

No comments: