Tuesday, December 29, 2015

Kahwin.

Main kompang dalam bilik.
Sebab bestfriend gua , Fitri dah kahwin.
8 tahun berkawan and still counting.
3 tahun berkepit kemana-mana (in term of lepak and study kay)
5 tahun kemudian still lepaks and share problem.

Yeay lepas ni dah takde gossip dah.
Penat melayan gossip cikgu.
Selalu sangat cikgu salah faham broshipman kita. 
Padahal Zira dengan Yani pun selalu ada sama-sama. zzz.

Ni dah kawin jaga Icha elok elok der.
Jangan buat perangai sakai kau dulu.
Kena buat perangai kebapak bapakan sangat pulak lepas ni.
Broshipmance kita jangan kau lupa pulak.

I am happy for you my bro. *senyum lebar*



Aku sungguh delighted bila korang dua bagitau aku pasal nak kahwin ni.
Aku tau aku orang first korang bagitau kan? (perasan gila)
Sumpah aku yang excited.

Icha call kata
 "Awak,  mulut awak masinlah , baru kejap tadi parent kita suruh kita kahwin dengan fitri bulan 12 ni"

Kau mesej kata
"Kau tau tak mak aku suruh aku kahwin hujung tahun ni tadi, tak habis makan dibuatnya aku"

Lepas tu almost every progress baju nikah update dekat aku.
Eceh rasa vvip sangat.
Haha.

Takpe kau tunggu turn aku pulak.
Aku bagitau korang dulu jugak nanti.
Ecehh. Eh eh sangat.
Hai bakal suami ! *lambai lambai random dari blog bersawang*

Hahahaha membebel bajet macam orang baca blog kita sangat.

No comments: