Thursday, July 19, 2012

Comel tapi pemalas.

Assalamualaikum! Hai hai semua!

Sorry gua buat kauorang semua tertunggu tunggu gua post something *eceh bajet ada orang nak baca*

well, nothing to post lately sebab blogger sejati banyak dah tak aktif, jadi gua pun jadi tak aktif.

So, kalau nak gua post bebanyak SILA BANGKIT SEMULA WAHAI BLOGGER LAIN.
Gua mengharapkan blogger sekarang bukan setakat jenis,

"Gua post something, gua follow kau, kau follow aku, ok dah cukup, gua takkan lawat blog kau dah"

Gua cukup tak gemar motto segelintir blogger yang i follow you, you follow i balik tu. Kalau motto cengitu tapi memberi respons pada blogger lain takpe, ni tidak, sombong aje lepas orang tu follow.

Motto "Gua buat blog sebab nak tambah follower je" Ini cukup hampeh gua cakap sama lu. Bukan blogger sejati namanya,

So marilah sama sama kita jadi blogger yang ramah lagi mesra, and niat nak share something with orang lain, and menghiburkan para pembaca kipas susah mati. *sengih mintak pelempang*

Oh, lupa actually tajuk blog di atas "COMEL TAPI PEMALAS" adalah berkaitan dengan diri sorang hamba Allah ni.



Gua lah tu. KAHKAH. Okay okay tak, tipu je, gua tak comel. Gua pemalas je sejak cuti ni.

Sila tampar diri gua supaya jadi rajin. Rajin buat kerja, rajin menaip, rajin berkongsi idea and lastly RAJIN BERBLOG!

Daaa~ See you next post!

No comments: