Sunday, December 13, 2015

Hari dingin

Hari hari biasa aku biasanya disudahkan dengan tasbih kifarah dengan surah al asr
Eceh gurau je.
Biasanya aku end kan dengan solat and late night shower.
Macam biasa habis habis late night shower aku, konon aku sedia nak beradu.

Bukak bukak pintu bilik air.

zzzz
Bunyi serangga terbang.

Nampak a glimpse of kupu kupu terbang.

Tutup pintu bilik air balik.
Kaki rasa lemah.
Paling pantang nampak benda terbang.


Bukak balik dah tak ada.
Gamaknya dah terbang keluar.
Merangkak rangkak keluar bilik air.

Naik atas tilam pandang kiri kanan.
Tetiba dia muncul balik.

Hah kau kali ni dia macam main kejar kejar dengan aku.

Aku masuk bilik air balik tutup pintu.
Punya la kecut.

Keluar balik tengok dah tak ada.
Beranikan diri balik.

Terus text several orang.

Text Moi - tak ada jawapan , masih tido gamaknya
Takpela bila fikir balik penat gak dia nak layan gila aku all the time.

Text Aainaa- ada jawapan

aku beria tanya

"How long does a kupu kupu or rama rama hidup"

Ha nak cerita betapa trauma tak trauma dengan serangga terbang.

Mohon jangan muncul time aku tidur.
Jangan muncul dalam mimpi aku jugak.
Kau tak diundang.

No comments: