Tuesday, December 15, 2015

Kelas.

3.00 a.m aku still tengah try untuk tidur.
It hits me again.
Having problem with onset sleep.

Hm maka berjagalah nak tunggu subuh.
Couldn't bare to miss Subuh anymore.

After 6 aku start rasa drowsiness.Nak tidur.
Tapi bagi matahari naik sikit.

This time aku tidur, berjaya bangun awal sikit.
Siap siap terus gelabah carik spek mata and kunci motor.Mata kabur.
I wasted my time searching for those.
I hate myself for that.

But got a message about police making inspection.
So sekali lagi aku gelabah carik temporary ID card aku.
Yelah, takut kena tahan pulak nanti.

Searching for auto stand number.
Tak ade.

Tengok jam.
Kelas dah start.

Don't ask me why i did not prepare earlier.
Jangan tanya aku jugak kenapa aku insomnia

😩😩😩

I have tried not to sleep petang.
But if it hits me,
Aku boleh tak tidur malam, petang and sampai malam esoknya.
Tak tidur petang is still the same.

Small matter je kan bagi certain orang?
Tapi bagi aku it is a big matter after all.

Kadang kadang aku marah dekat orang yang suruh aku ubah style tidur aku padahal orang cakap elok elok.

"Aku dah gitau kan, aku takleh tidur malam bukan sebab aku nak pun"

Lepas marah rasa bersalah and terus depressed.

Maybe sebab aku tak cukup tidur, so senang irritated.
Gila. Heh.


No comments: