Saturday, January 2, 2016

Jam hitam putih.

Aku mencari jam hadiah birthday abah bagi.
Hadiah umur ke dupoloh tahun kalau tak silap.
Jam hitam.
Serious aku sayang gila jam tu.
Tak mampu nak hilang lagi.

Aku taktaulah ni buat kali keberapa lima ratus juta aku cerita pasal ni.
Dulu aku pernah hilang sekali jam abah bagi.
Dekat Kolej.
Hadiah birthday 18 or 19 tahun.
Jam putih.

Aku biar atas meja study apartment time cuti.
Hah kau time balik tengok dah tak ada.
Yang ada jam laki jenama polo kedabak.



(lebih kurang camni rupa jam Polo)

Romeo mana panjat rumah tingkat dua tu pun aku taktau.
Aku tak hingin jam tu lah *baling macam bola besbol*

Tapi aku memang takleh nak deny.
Memang senang nak masuk pun rumah dekat KTT tu.
Aku sendiri pernah panjat nak masuk rumah.

Apa khabar jam putih aku tu eh.
Harapnya yang mengambik tu jaga elok elokla.
Sukahati je ambil hadiah orang.
Suka hati je jugak buat sistem barter tanpa izin. Aih.


p/s: Jam hitam dah jumpa dalam kotak .fuh.


No comments: