Tuesday, May 3, 2011

Ragam Minggu Exam.

Assalam and selamat sejahtera saya ucapkan bla bla bla bla.. *bebel tak habis habis

Lihat tittle di atas

RAGAM MINGGU EXAM
*ape kena si Chan ni ingat orang buta ka hape tak nampak tittle?

Aku baru lepas download past year untuk di"print".

matlamat asal aku adalah untuk menghabiskan A4 paper office abah aku *kejam.

Baru untuk May June 2010. dah macam ni rupa

Include Chemistry-Biology-Physics

Aku baru je siapkan set set Mathematic yang diberikan oleh sifu aku. so macam release lah kononnya.

Konon jela.

Sekali bila download May June 2010 sahaja. Naik gerun aku dibuatnya .

Seminggu lagi nak exam besar. *excited!

Dan hari ini

Disebabkan aku suka memerhatikan orang,


jadi ni hasil observation aku:


REPORT: RAGAM MINGGU EXAM

-Awek dan balak baru adalah insan bernama past year-

-Tidur berbantalkan past year-

-Rumah serabut sebab past year-

-Bukak buku dan campak keluar tingkap-

-Jadi sensitif nak mati, sikit sikit nak meleleh lysozyme-

-termenung dekat luar koridor*eh, yang ni pun ada?-

-makan sup past year *pffft yang ni nampak benar menipu-


Inilah dia ragam ragam bebudak yang nak dekat exam *termasuk aku.

Lepas habis exam, berguna jugak sebenarnya past year.

Anda boleh dapat income daripada hasil jualan kertas kertas past year dekat Pusat Kitar Semula. 

sambil tu WE CAN SAVE OUR MOTHER NATURE *say yeay for us!

See? Bergunakan?

Sekian,